info@aquaria-antwerp.be

Onderhoud

Onderhoud

Wij leveren productinformatie en service bij ons. Er is een nationaal telefooncelnummer (0903 / 15.121) ingesteld voor professionele telefonische assistentie (max. 10 minuten bellen).


Betaling

Betaalmogelijkheden: contant, Bancontact, Payconiq, Maestro, ALLE (krediet) kaarten,  bank- / betaalapps,  overschrijving.
Alle winkelbetalingen worden afgerond op de dichtstbijzijnde € 0,05, vooruitbetaalde webshopbetalingen worden niet afgerond.


Levering

Wekelijkse bezorging door eigen chauffeurs of pakketdiensten. Alle bedragen dienen vooraf betaald te worden. De totale kosten worden weergegeven op de proforma-factuur. Er wordt rekening gehouden met de afleverinstructies. Alle pakketten worden professioneel verpakt. Bederfelijke waren hebben een garantie van 36 uur. De levering wordt als voltooid beschouwd na afgifte aan de voordeur van het opgegeven adres. Als de ontvanger niet thuis is, wordt er een foto van de bezorging gemaakt en per e-mail verzonden. Het pakket wordt bij de deur achtergelaten. Het zal geen tweede keer worden aangeboden. Goederen worden aanvaard als aanvaard vóór het transport en de reis is voor risico van de bestemming. Retourtransporten zijn voor rekening van de opdrachtgever.


Garantie

Alle elektrische apparaten worden gefactureerd en hebben wettelijke garantie (2 jaar of anders vermeld). Garantie is niet meer geldig zonder ontvangstbewijs / factuur, in geval van doorverkoop of als het apparaat aan de buitenkant is beschadigd. Retourzendingen zijn uitzonderlijk en alleen mogelijk na contact via e-mail: info@aquaria-antwerp.be. Opmerkingen na verkoop / levering binnen 24 uur goed te worden gedocumenteerd (foto's, beschrijving,…). Bederfelijke goederen (vis, planten, voedsel,…) worden nooit teruggenomen (zelfs niet gratis) of verwisseld. Glasbreuk in een aquarium is NOOIT een garantie. Secundaire schade tijdens herstel is NOOIT een garantie. Op maat gemaakte aquaria worden als OK beschouwd binnen een maximale groottemarge van 1%.


TERUGSTUURBELEID

Een controle of reparatie wordt niet direct uitgevoerd. De goede werking van het apparaat wordt over een langere periode gecontroleerd. Na een juiste diagnose / reparatie wordt er contact met u opgenomen. Neem dan zelf GEEN contact met ons op. Apparaten van slechte kwaliteit, incomplete 2e hands of merken die niet door ons worden gedistribueerd worden NIET gekeurd. Geen retournering mogelijk voor reserveonderdelen van maatwerk.
Denk na voordat je iets koopt! Vis / voer / planten / apparaten / ... worden NIET teruggenomen als alles in perfecte staat was op het moment van uw keuze.


Kennisgeving van wijzigingen

Afbeeldingen op de webshop zijn indicatief maar betrouwbaar. Grootte, geslacht, kleur, vorm,… kunnen afwijken dan weergegeven. Er kunnen instructies worden gegeven (bijv. Mannen / vrouwen, grootste / kleinste,…). Leveringstermijnen zijn indicatief maar betrouwbaar. Een vertraging van de levering kan niet worden geclaimd. Alle zaken die niet in der minne kunnen worden geregeld, zullen worden behandeld door de rechtbank.


Openstaande facturen

In enkele gevallen, indien facturen niet onmiddellijk betaald kunnen worden (bv. Veldwerk), is een betalingstermijn toegestaan.
Bij overschrijding van de gehanteerde termijn worden de facturen maandelijks verhoogd met 5% (op het oorspronkelijke factuurbedrag), met een minimum van € 50 + btw.


Niet toegestaan

Wij staan ​​geen toegang toe in de winkel van fietsen, steps, skateboards, segways, uniwheels, .... 
Rolstoelgebruikers zijn van harte welkom.