Algemene voorwaarden

Service

Wij geven product info en service ter plaatse. Voor professionele telefonische assistentie is een nationaal telefoonnummer (0903/15.121) te uwer beschikking.


Betaling

Betalingsmogelijkheden : cash, bancontact (ook contactloos), payconiq, creditcards, overschrijving

Haec subinde Constantius audiens et quaedam referente Thalassio doctus, quem eum odisse iam conpererat lege communi, scribens ad Caesarem blandius adiumenta paulatim illi subtraxit, sollicitari se simulans ne, uti est militare otium fere tumultuosum, in eius perniciem conspiraret, solisque scholis iussit esse contentum palatinis et protectorum cum Scutariis et Gentilibus, et mandabat Domitiano, ex comite largitionum, praefecto ut cum in Syriam venerit, Gallum, quem crebro acciverat, ad Italiam properare blande hortaretur et verecunde.


Levering

Wekelijkse leveringen door eigen chauffeurs of externe diensten. Alle bedragen (goederen + levering) moeten vooraf worden betaald. De totale kosten worden weergegeven op de pro forma factuur. Er wordt rekening gehouden met de leveringsinstructies. Alle pakketten worden professioneel verpakt. Bederfelijke waar wordt gegarandeerd voor 24 uur. De levering wordt beschouwd als voltooid na afgifte bij de voordeur van het opgegeven adres. Als de ontvanger niet thuis is, wordt een foto van de levering genomen en per e-mail verzonden. Het pakket wordt aan de deur achtergelaten. Het zal geen tweede keer worden aangeboden.

Goederen worden goed bevonden voor ze vervoerd worden en tijdens het transport is het risico van de bestemmeling.


Garantie

Alle elektrische apparaten worden gefactureerd en hebben een wettelijke garantie (2 jaar, tenzij anders vermeld). Garantie is niet langer geldig zonder ontvangstbewijis/factuur, in geval van doorverkoop of als het apparaat aan de buitenkant beschadigd is. Retourzendingen zijn uitzonderlijk en zijn alleen mogelijk na contact te hbben genomen via e-mail : info@aquaria-antwerp.be. Opmerkingen na levering moeten goed gedocumenteerd zijn (foto's, beschrijving, ...). Bederfelijke goederen (vis, planten, voedsel, ... ) worden nooit teruggenomen (zelfs niet gratis) noch omgewisseld.


Retourbeleid

Een controle of een reparatie van uw toestel kan niet onmiddellijk gebeuren. De werking van het apparaat wordt ter plaatse uitgetest en dit over een langere periode. Na een correcte diagnose/herstelling wordt u gecontacteerd. Neem dan ook ZELF GEEN contact met ons op. Apparaten van slechte kwaliteit, onvolledige 2e hands-toestellen of merken die niet worden verdeeld door ons bedrijf zullen niet worden geïnspecteerd. 


Kennisgeving van wijzigingen

Foto's op de webshop zijn indicatief. Grootte, geslacht, kleur, vorm, ... kan anders zijn dan weergegeven. Instructie kan worden gegeven (bijvoorbeeld mannen/ vrouwtjes, grootste / kleinste, ... ) Alle zaken die niet in der minne kunnen worden geregeld, zullen door de rechtbank worden behandeld.